
Головний
результат тренінгу: виявлена під час рефлексіі 100-відсоткова психологічна
готовність впроваджувати проекти в професійній діяльності.
А
тепер декілька висновків із аналітичних спостережень .
1.У керівників
закладів освіти визріла потреба у впровадженні моделей управління,які
грунтуються вже не на жорсткій ієрархічній вертикалі(зверху до низу),а на
горизонтальних зв’язках,що відповідає загальним тенденцііям розвитку демократіі
в Украіні.Однією з таких моделей є проектне управління. Але чи багато ми знаємо
про таку модель?
2.Ми ще не звикли
використовувати інтернет- ресурси не тільки як готовий засіб зручних комунікацій,а й як
безмежний простір для самоосвіти.
3.Реформування освіти-
це не стільки окремі візуалізовані заходи,скільки зміна цінностей ( перш за все
професійних), установок, психологічна готовність до змін,і цьому сприяють як
тренінгові навчання, та і безпосередня участь в проектній діяльністі,сутністю
якої є спрямованість на зміни.
Головне
резюме: ми всі здатні до змін, але коли це відбувається в команді, змінюватися
легше.Якщо люди йдуть вчитися за власним
бажання,то й з’являється така команда, яка надає хвилини щастя тренеру.Дякую
чудовим людям,з якими ми прожил три щасливих дні!
Зустріч була корисною.Звичайно, це був тільки поштовх до подальшого опанування проектним менеджментом.Тому всім учасникам
зустрічі на електронну пошту відправлено папку з матеріалами тренінгу.
Користуйтесь! Всім успіхів! Усе
буде добре! Я узнавала.

Немає коментарів:
Дописати коментар